Noi facilitati pentru controlul accesului in retea, o mai buna monitorizare, rapoarte detaliate, posibilitatea cuplarii de camere foto automate.
Dupa terminarea cu succes a primei etape din complexul proiect, UAT a apelat tot la serviciile noastre pentru ...
Portalul oficial al unicului distribuitor autorizat Valvoline din tara noastra.
Site-ul oficial al lantului de spalatorii auto "BEST WASH" din care se vor putea face rezervari on-line pentru rampe.
Solutii Software Echipa noastra are experienta in dezvoltarea software pe orice platforma, arhitecturi complexe de sisteme IT ...
Divizia Web Fiecare proiect este pentru specialistii nostrii o provocare, iar munca depusa a fost pe deplin recompensata ...
Divizia Hardware Suport, audit si consultanta pentru definirea solutiilor optime, servicii de instalare, instruire operatori si intretinere ...
Divizia Securitate Desi inca in faza de inceput la noi, sistemele de control al accesului cu cartela si-au dovedit deja utilitatea...
Divizia Design si Identitate Serviciile de Corporate Identity pot include servicii cum ar fi design logo, design papetarie, hârtii cu antet, carti de vizita...
Consistenta în site-uri
Data viitoare când cititi un ziar sau o revista, uitati-va atent la prima pagina sau la coperta. Apoi uitati-va prin fiecare sectiune...
Crearea continutului - Cum să eviti Efectul Hamlet
Estetica site-ului este foarte importanta, iar imaginea si design-ul sunt primele lucruri care sunt înregistrate în mintea consumatorilor.
Ucigând cel mai mare mit al design-ului web
Se poate ca toti cei care cred ca utilizatorii online sunt niste idioti lipsiti de creier, fara nici o alta activitate, sa ridice mâna sus?

Crearea continutului - Cum să eviti Efectul Hamlet

Estetica site-ului este foarte importanta, iar imaginea si design-ul sunt primele lucruri care sunt înregistrate în mintea consumatorilor.

Obiectivul navigarii atractive si usoare într-un site începe de la aplicarea a trei principii: Organizare, Precizie si Restrângere. Ca un actor care îsi joaca rolul cu prea mult zel, o pagina de Web supraîncarcata poate duce vizitatorul într-o stare de confuzie si imobilizare si, în final, sa îl conduca în alta parte online sau offline. Iata câteva strategii pentru a evita acest "Efect Hamlet".

Organizare logica

Creati paginile magazinului dumneavoastra virtual usor de interpretat pentru vizitator, folosind directoare si indecsi care sa conduca clientul catre obiectivul pe care îl urmareste pe site. Aceasta poate parea evident, dar nu este nevoie decât de un scurt tur pe site-urile de pe Internet pentru a realiza ca paginile multor companii online sunt încarcate de informatii dezorganizate si de grafica inutila. Uneori chiar si directoarele de produse necesita prea mult efort din partea vizitatorului.

Informatia este elementul principal al întregului site, dar continutul trebuie sa fie aranjat într-un mod strategic în asa fel încât sa întâmpine si totodata sa informeze clientii si sa îi îndemne sa continue citeasca. Paginile trebuie sa fie fluide, fara elemente de contrast care sa distruga echilibrul compozitional, împartite dupa un format clar care sa accentueze oferte deosebite si sa ofere cai usoare de acces care sa ghideze clientii catre produse, servicii sau informatia pe care o cauta. Daca site-ul dumneavoastra este complex, gânditi-va sa realizati un motor de cautare în directorul de produse pentru a conduce clientul direct catre produsul sau categoria de produse cautate. Cu cât clientul se simte mai repede în control, cu atât este mai bine.

Grafica cu economie

Oferirea unei grafici dinamice si cu design clar este esentiala pentru stimularea interesului vizitatorului. Oricum, supra-stimularea si folosirea unui design extravagant poate induce "Efectul Hamlet". Estetica site-ului este importanta, iar imaginea si design-ul sunt primele lucruri care sunt înregistrate în mintea consumatorului. Dar nu va îndragostiti de programul dumneavoastra de grafica si nu lasati "sclipirile" de moment sa stea în calea informatiei pe care vreti sa o puneti pe site. Produsele trebuie afisate într-o maniera care sa impresioneze dar având în minte obiectivul mai larg al organizarii logice. În mod similar, logo-ul si formatul de design trebuie sa ramâna consistente de la o pagina la alta asa încât clientul sa ramâna orientat si familiar în site. Gânditi-va la formatul paginii din perspectiva branding-ului pentru stabilirea unui format uniform si unic, usor de memorat.

Aici, un alt factor în evitarea "Efectului Hamlet" este sa nu puneti niciodata la încercare rabdarea clientului. Grafica animata, oricât de impresionanta ar parea poate submina atentia vizitatorului si multi potentiali clienti nu au conexiuni foarte rapide care sa le permita descarcarea a tot soiul de efecte trasnite. Aceasta este important mai ales daca va adresati pietei internationale. Asa încât pastrati grafica mai putin melodramatica.

Excelenta în continut

Un rol major îl joaca informatia bine structurata, clara, atragatoare. Daca paginile nu includ informatia expusa într-un mod profesionist, potentialii clienti vor simti asta. Asa încât toate textele trebuie sa fie compacte si pline de forta în exprimare. Informatia trebuie sa creeze o imagine tangibila în mintea clientilor si sa explice atributele produselor dumneavoastra. Tineti minte care este audienta si adaptati-va stilul de a compune în conformitate cu aceasta. Profesionalismul si dovada clara a grijii fata de vizitator sunt primii pasi în stabilirea credibilitatii online si câstigarea încrederii publicului cumparator, iar semnele de dezorganizare si indiferenta sunt semne de slabiciune care pot submina încrederea clientului.

În final, daca tinta este o actiune a clientului, dati-i un motiv de actiune. Spre deosebire de Hamlet, nu vreti sa asteptati clientul pâna în actul al cincilea sa faca ceva. Odata ce site-ul dumneavoastra este organizat si pregatit pentru afacere, dati un imbold catre actiune, apelati la emotie - dati clientului un motiv sa faca miscarea decisiva. Puneti un buton care sa spuna mai mult decât simplul "Comanda". Oferiti un limbaj de actiune. Daca vineti ciudatenii din Star Trek sau un alt Science Fiction puneti un buton care sa spuna "Activeaza!". Înca o data: adaptati-va limbajul audientei tinta. Fiti unic, socant daca este cazul si oferiti un îndemn clar la actiune.

Robert Tudor este editor la aKL.

Computer Solutions © 2004 | Harta site  | Termeni si conditii