HAKO Romania Site cu multiple functionalitati: prezentare, comenzi dealeri, repere ...detalii
Valvoline Romania Valtec Comercial Romania, reprezentant exclusiv al renumitului producator de lubrifianti Valvoline, nume care nu mai are nevoie de nici o prezentare. ...detalii
Best Wash. Aplicatie de recompensare pe baza de smart-card-uri impreuna cu gestiunea produselor si serviciilor. ...detalii
Star Limo. Sistem informatic ce permite alocarea si monitorizarea inchirierii de servicii auto de catre un numar nelimitat de companii partenere. ...detalii
Motul Romania. Flyere pentru diverse evenimente si expozitii, prezenatari interactive....detalii
Avlis Construct. Catalog de prezentare, brosuri, logo design, brand design, materiale promotionale....detalii
Spitalul Grigore Alexandrescu Sistem de control al accesului in retea....detalii
Vermont Royal. Sistem de control al accesului in retea si pontaj, sistem antiefractie, sistem de monitorizare CCTV....detalii

Fiecare proiect este pentru noi o provocare, iar munca depusa a fost pe deplin recompensata de aprecierile pozitive ale clientilor nostri.
Urmare a acestor reusite, incepand cu anul 2003, Computer Solutions, are o oferta mult mai larga, gama de servicii si produse care sa asigure o acoperire cat mai mare a nevoilor din domeniul IT.

STAR LIMO v.1

Proiectul Star Limo are ca scop realizarea unui sistem informatic pentru alocarea si monitorizarea inchirierii de servicii auto. Totodata aplicatia dispune de un modul al evidentei interne a tuturor restureslor, pentru a putea genera rapoarte de eficienta, facturare etc. Aplicatia este proiectata astfel incat sa permita accesul utilizatorilor prin intermediul unui simplu browser de web la baza de date, asigurand astfel un mod uniform de accesare indifferent de sistemul de operare sau de platforma.

A. Scopul Proiectului

Dezvoltarea unui sistem informatic ce permite alocarea si monitorizarea inchirierii de servicii auto de catre un numar nelimitat de firme.

B. Servicii oferite de catre proiect:

1. Gestiunea informatiilor despre firme

  • Brand Information ( informatii despre firma, ex: Adresa, TVA etc )
  • Brand Condition ( informatii despre taxe, gratuitati etc )
  • Despatch Alert ( informatii despre notificarile automate)
  • Brand Services ( serviciile disponibile )

2. Gestiunea Regiunilor aferente fiecarei firme

  • Region Information (informatii particulare regiunii)
  • Multicity Journey (informatii cu privire la preturile intre orase)
  • Address Book (Agenda cu adresele diverselor obiective)
  • Region Services( serviciile disponibile )

3. Gestiunea Automobilelor pe o anumita regiune

  • Vehicle Information (informatii referitoare la masini)
  • Vechicle Maintenance (informatii despre intretinerea masinii)

4. Gestiunea Soferilor pe o anumita regiune

  • Driver Information (informatii despre soferi)
  • Driver Communication Log (evidenta diverselor intamplari)

5. Gestiunea Clientilor

  • Customer Information (informati despre clienti)
  • Customer Communication Log (evidenta discutiilor cu un client)
  • Customer Multicity Journey (tabela preferentiala de preturi)
  • Accounts (posibilitatea de a avea oricate conturi de acces per client )

6. Gestiunea Conturilor de Acces in sistem

  • Account Information (informatii despre persoanele ce pot accesa sistemul)
  • Account Login (evidenta intrarilor in system)

7. Gestiunea Comenzilor

  • Job Information
    • Inregistrarea comenzilor in baza si calcularea unui tarif initial
    • Diverse etape prin care poate trece un job
    • Posibilitatea modificarii manuale a tarifelor
  • Job Audit (evidenta tuturor starilor prin care a trecut un job)

C. Mediul de dezvoltare:

  • Sistem de operare: MS Windows 2000/XP/2003
  • Server de web: IIS 5.0
  • Arhitectura: ASP.NET v 1.1
  • Limbaj de programare: C# v 1.2
  • Baza de date: MS SQL 2000 Standard

D. Detalierea etapelor de realizare

  • Etapa I
    • Dezvoltarea programului ce va implementa toate functiile descries in cadrul punctului B
  • Etapa II
    • Dezvoltarea modulului pentru evidenta facturilor, conform necesitatilor clientului.
    • Modificari minore la cererea clientului
    • Rezolvarea oricaror probleme semnalate de catre client (rezolvarea problemelor se va face pana la sfarsitul etapei 2)
  • Etapa III
    • Rezolvarea oricaror probleme ce apar in utilizarea programului
    • Generarea de situatii in masura in care acestea nu sunt in numar mult prea mare sau prea complexe.
Bogdan Teodorescu Director General, EFG Consulting ...detalii
Florin Voicu CEO, SINCLEA Grup...detalii
Cardax v3.0 Noi facilitati pentru controlul accesului in retea, o mai buna monitorizare, rapoarte detaliate, posibilitatea cuplarii de camere foto automate. ...detalii
United Air Temp - phase 2 Dupa terminarea cu succes a primei etape din complexul proiect, UAT a apelat tot la serviciile noastre pentru ... ...detalii
Spitalul Grigore Alexandrescu. Servere Fujitsu de ultima generatie, statii de lucru performante, imprimante de mare volum, echipamente de retea....detalii
Spitalul Foisor. Server HP de mare performanta, imrpimante de volum mare, statii grafice, echipamente protabile de ultima generatie, elemente de retea, firewall CISCO, UPS etc....detalii
dezaboneaza-te     
Interfata de tip webmail pentru clientii afiliati la acest sistem.
Acceseaza mail
Computer Solutions © 2004 | Harta site  | Termeni si conditii