Divizia solutii web
Servicii complete pentru lansarea unui site pe Internet, incepand cu planificarea si ...
Divizia design si identitate
Un simbol grafic poate spune 100 de cuvinte despre firma, produsele sau serviciile dvs...
Divizia software
Sisteme informatice pentru cresterea performantei organizatiilor clientilor ...
Divizia hardware
Orientarea constanta spre client si calitate au reprezentat vectorul unei evolutii dinamice...
Divizia de securitate
Sistemele de control acces pot fi folosite atat pentru a impiedica patrunderile neautorizate ...


E-COMMERCE
E-commerce-ul da posibilitatea companiilor de a-si mari veniturile prin deschiderea accesului spre pietele din lumea intreaga si si imbunatatirea profitabilitatii. Dar totodata deschide usa provocarilor loialitatii clientului. Cum competitia de a castiga clienti Web devine tot mai acerba, intuitia pentru nevoile clientului, comportamentul de cumparator si de navigare este cu atat mai valoroasa. Intelegerea nevoilor clientului si comportamentului acestuia ajuta companiile din domeniu sa conceapa si sa implementeze mai eficient, Web site-uri, campanii de marketing, si promovarea de produse.
Generarea unui imens numar de click-uri si tranzactii de date pe site-urile e-commerce reprezinta secretul intelegerii fenomenului. Informatiile ofera posibilitati afacerilor de a-si imbunatati programarea productiei, strategiile de marketing, si satisfactia clientilor. Dar pentru a gasi raspunsuri in datele brute necesita o analiza sofisticata. Multi vanzatori dezvolta produse "ca scoase din cutie" pentru a corespunde cerintelor.

Un site e-commerce poate fi la fel de simplu ca o pagina de catalog cu un numar de telefon, sau poate sa acopere totul pana la tipul de site cu procesare in timp real a cartilor de credit unde clientii pot cumpara bunuri pe care le pot descarca si primi pe loc. Comerciantii e-commerce se pot intinde de la afaceri mici cu cateva produse de vanzare pana la gama intreaga de comert cu amanuntul online cum e Amazon.com.

Sunt folosite cateva tehnologii globale in implementarea e-commerce pe tipuri de solutii ca:

-Tehnologia "cos de cumparaturi" - folosita in aproape toate aplicatiile e-commerce;
-Sisteme EDI (Electronic Data Interchange) - de obicei folosite in solutii e-commerce B2B, in portale verticale.


Tehnologia cos de cumparaturi
Una dintre cele mai des folosite tehnologii de implementare e-commerce este cosul de cumparaturi. Aceasta tehnologie de procesare-comanda permite clientilor sa acumuleze produsele pe care vor sa le achizitioneze pe masura ce continua sa cumpere.

Tehnologia cosului de cumparaturi este un catalog de produse, care este gazduit pe serverul comerciantului sub forma unei baze de date. Serverul comerciantului este mediu de stocare de date si un sistem de management folosit de comerciant. Este adesea un sistem de calculatoare care conduc toate functiile necesare pentru functionarea unui Web site. O baza de date este o parte componenta a serverului comerciantului conceputa pentru a stoca si raporta cantitati mari de informatii. De exemplu, o baza de date a unui vanzator cu amanuntul online, in domeniul confectiilor ar include date despre produse cum ar fi descrieri ale produselor, marimea, disponibilitatea, informatii despre expediere, nivelul stocului si informatii despre comenzi. Bazele de date stocheaza, de asemenea, informaii despre clienti cum ar fi nume, adrese, date despre cartea de credit (cand este necesar) si cumparaturile anterioare.

Sisteme EDI (Electronic Data Interchange)
B2B, acronimul pentru "Business-to-Business", se refera la relatiile dintre doua sau mai multe firme. Online sau offline, termenul  "B2B"  poate fi aplicat relatiilor simple dintre un singur cumparator si un singur vanzator, cat si sistemelor complexe de distributie care leaga sute de furnizori si producatori. Sistemele  Electronic Data Interchange (EDI)  ajuta afacerile sa-si conduca lanturile de aprovizionare. Lantul de aprovizionare al unei firme se refera la relatia dintre producatorii echipamentelor originale (OEMs), producatorii secundari, distribuitori, firmele de expediere, vanzatorii cu amanuntul si consumatori.

Sistemele traditionale  EDI  sunt o combinatie de calculatoare si echipament de comunicare care da afacerilor posibilitatea de a conduce electronic tranzactii sigure si de incredere. Sistemele  EDI  traditionale, in contrast cu sistemele EDI care au la baza Internetul, folosesc retea  VAN VAN  este o retea inchisa care include toti membrii unui proces de productie. Fiecare furnizor, producator si distribuitor sunt legati la sistemul  EDI  prin reteaua  VAN . EDI  urmaresc si claseaza contabilitatea zilnica si inventarul unei afaceri.

De exemplu, un producator de avioane poate avea un sistem EDI pentru a conduce relatiile sale de aprovizionare si distributie. Intr-o zi, producatorul de avioane poate primi mii de metrii de metal, nenumarate transporturi de echipament electronic si duzine de motoare de la diferiti furnizori din intreaga lume.

Fiecare din aceste transporturi trebuie sa treaca prin modele de distributie complexe. Din moment ce transporturile sunt esentiale pentru realizarea la timp a unui avion, producatorul trebuie sa faca toate eforturile ca sa se asigure ca acel produs va fi livrat la timp. Personalul operational de la uzina producatorului foloseste sistemul  EDI  pentru aprovizionare, urmarirea transporturilor si pentru a pastra un inventar exact. Acest proces se realizeaza printr-un transfer standardizat de documentatie electronica care verifica fiecare parte a tranzactiei, inregistreaza termenii si conditiile tranzactiei si proceseaza comanda. Comenzile de cumparare si facturile sunt in general procesate prin sistemele  EDI.

Cu toate ca sistemele  EDI  imbunatatesc eficienta si promoveaza practici mai bune in contabilitate, acestea pot fi costisitoare. Multi furnizori si distribuitori sunt mici magazine si firme de expediere, care nu au tehnologia pentru a se lega la un sistem traditional  EDI . Furnizorii si distribuitorii trebuie deasemenea sa tina cont de si de ceilalti clienti. Daca un furnizor isi standardizeaza sistemul de informatii pentru un singur producator, poate deveni mai dificil sa faca afaceri cu altii - producatori "incompatibili". In acest caz, producatorul poate fie sa creeze cheltuielile de integrare ale furnizorului in sistem, fie sa excluda furnizorul din sistem si sa conduca relatia manual. Oricum, avantajele sistemului  EDI  sunt compromise, si cheltuielile cresc. Internetul imbunatateste standardele  EDI facandu-l mai accesibil unui grup mai mare de producatori, distribuitori si vanzatori cu amanuntul.

De cand transferul de date se efectueaza printr-un sistem obisnuit (Web), compatibilitatea nu mai este o problema. In trecut, firmele cu un sistem de management informational incompatibil aveau dificultati in realizarea tranzactiilor.  XML (eXtensible Markup Language)  poate acum fi folosit pentru a imbunatatii compatibilitatea dintre sisteme nepotrivite, creand noi oporunitati de piata.  XML  este o tehnologie de dezvoltare care defineste semnificatia informatiei. Fiecarui produs din catalog i se atribuie o descriere cu marimea, culoarea, pretul, furnizorul, timpul estimat si reguli de discount. De cand XML poate fi folosit pe o gama larga de sisteme si platforme, firma poate oferi informatiile sale de catalog prin schimburi cu mai multe site-uri  B2B . Numele produsului, pretul si alte date descriptive sunt automat realizate astfel incat sa se potriveasca cu imaginea si designul fiecarui site.

Site-urile de comert  B2B  ofera acesta noua forma de sistem  EDI  .
Aceste site-uri s-au stabilit in aproape toate industriile mari si ofera o metoda de cumparare, vanzare, barter si parteneriate intr-un mediu standardizat. Unele dintre cele mai de succes organizatii de automobile, energie, sanatate si constructii folosesc comertul  B2B  pentru a-si conduce afacerile cu furnizorii si clientii lor. Site-urile tipice de comert  B2B  permit producatorilor, en-gros-istilor, vanzatorilor cu amanuntul si consumatorilor finali sa cumpere, sa vanda si sa faca barter pe Web. Adunand aceste relatii intr-o singura piata, site-urile de comert  B2B  pot oferi forme de sisteme  EDI  sigure, de incredere si mai accesibile.

Multe sisteme  B2B  de comert  EDI  si bazate pe Internet dau posibilitatea afacerilor de a lega sistemele lor de informatii cu cele ale altor afaceri. De exemplu, un site e-commerce de automobile poate oferi producatorului de automobile acces la sute de furnizori, fiecare concurand pentru afacerea sa. Acest mediu competitiv duce la preturi scazute pentru producatorul de automobile. Odata ce s-a realizat cumpararea, producatorul plateste pentru produs si aranjeaza expedierea prin intermediul site-ului. Odata ce masinile sunt asamblate, producatorul se poate folosi de site-ul e-commerce pentru a stabili relatii cu diferiti expeditori si licitatii.

E-commerce  B2B  si folosirea site-urilor de comert permite afacerilor sa-si cucereasca pietele mai rapid si mai eficient. Scurtand timpul de livrare sau timpul care este necesar pentru a primi un produs sau serviciu de la un furnizor dupa ce comanda a fost facuta, afacerile pot sa-si reduca costurile de inventar si sa obtina un avantaj competitiv. Un timp lung de livrare va creste costurile de inventar, nivelul de stres al muncitorilor si incordeaza relatiile dintre producator si furnizor.

Firmele pot programa transportul de provizii exact in momentul la care este necesar, limitand astfel cheltuielile de inventar nedorite. In multe cazuri, sistemul managementului de inventar al unei firme va programa automat o comanda de provizii cand nivelul acestora scade sub nivelul critic. Acest lucru elimina necesitatea unui depozit, din moment ce ele sunt livrate direct din camion la sectia de productie. Acest sistem este adesea numit management de inventar  JIT (just-in-time)  . Managementul de inventar  JIT  este folosit de decenii, dar o infrastructura e-commerce complet integrata poate imbunatatii abilitatea firmei de a functiona dupa astfel de principii. Internetul poate reduce intarzierile proviziilor, care de obicei sunt un mare risc pentru producatori.

Computer Solutions ofera sisteme complete e-commerce adaptate afacerii dumneavoastra. Pachetele noastre e-commerce includ mai multe optiuni dintre care puteti sa le selectati pe cele care vi se potrivesc sau lasati-ne pe noi sa va sfatuim ce sa alegeti.




Computer Solutions © 2004 | Harta site  | Termeni si conditii